Відбувся другий практичний семінар для фахівців ІРЦ від канадського Міжнародного інституту освіти Макгілл
22 червня 2022 року відбувся семінар для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів «Адаптація навчального середовища і підтримка для учнів з інвалідністю».
Семінар був організований в межах співпраці Міжнародного інституту освіти Макгілл (Канада) та Національної психологічної асоціації України спільно з Міністерством освіти і науки України.
Спікерами були викладачі Карлтонського університету:
- Борис Вукович – директор READ Initiative (Research, Education, Accessibility and Design), директор Національного офісу Канадської мережі доступності (CAN), викладач Школи промислового дизайну Карлтонського університету, викладач освітньої та консультаційної психології Університету Макгілла.
- Тара Коннолі – координаторка та радниця з питань інвалідності, спеціалістка з обміну знаннями, консультантка з РАС, психотерапевтка.
У семінарі взяли участь приблизно 300 фахівців ІРЦ. Захід передбачав дві частини: лекційну та частину питань-відповідей.
Під час семінару розглянули досвід Канади щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах освіти. Крім того, з‘ясували питання створення індивідуальної програми розвитку, які саме пристосування можуть бути рекомендовані для осіб з ООП, а також спілкування з іншими групами осіб, зокрема з їхніми батьками та здобувачами освіти, які не мають особливих освітніх потреб.
Окремо обговорили питання щодо різноманітних пристосувань залежно від типу освітніх труднощів, зокрема можливості надання додаткового часу для письмових завдань, переліків допоміжних технологій для екзаменів.
Нагадаємо, МОН, Мінсоцполітики та МОЗ спільно з ЮНІСЕФ запустили проєкт кризової допомоги для дітей з інвалідністю та їхніх сімей.