Відбувся практичний семінар для директорів спеціальних закладів освіти
Сьогодні, 27 січня 2022 року, за ініціативи Міністерства освіти і науки України відбувся практичний онлайн-семінар для директорів спеціальних закладів освіти, в якому взяли участь понад 400 учасників.
До семінару долучилися директори спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів, представники департаментів (управлінь) освіти і науки областей та міста Київ, представники Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Державної служби якості освіти України, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
Під час семінару були обговорені питання щодо імплементації нових редакцій Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр, використання АС ІРЦ у спеціальних закладах освіти, а також деякі питання роботи спеціальних закладів освіти в умовах нової нормативно-правової бази, підходи до оновлення установчих документів спеціальних закладів освіти відповідно до чинного законодавства.
Учасники заходу також дізналися про:
- друк підручників для дітей з особливими освітніми потребами, планів щодо забезпечення підручниками та розробки типових освітніх програм;
- проведення інституційного аудиту у спеціальних закладах освіти;
- нові розробки та проєкти Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
Крім цього, практичним досвідом роботи поділилися заступниця директора Комунального закладу Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр «Левеня», голова Всеукраїнської асоціації працівників спеціальної та інклюзивної освіти Віра Ремажевська та директорка Житомирської спеціальної школи Житомирської обласної ради Світлана Лесик.
Семінар проводився у межах імплементації нової нормативно-правової бази щодо роботи спеціальних закладів освіти та з метою реалізації плану заходів до Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
Нагадаємо, Верховна Рада ухвалила у першому читанні законопроєкт про удосконалення системи позашкільної освіти та підвищення її якості.